PIM - Product Information Management

Berig og administrer produktdata på tværs af alle kanaler

DynamicWeb PIM er en kraftfuld SSoT-motor (Single Source of Truth), der giver dig mulighed for at konsolidere, berige og validere produktdata ét sted og publicere dem til alle kanaler for at levere konsistente og engagerende produktoplevelser.

Alle dine produkter - én PIM

Optimer din produktoplevelse, overalt!

Strømlign produkthåndtering

Administrer alle dine produktoplysninger på ét sted, og offentliggør dem overalt. Fasthold kvaliteten med indbyggede regler, arbejdsgange og dashboards til alle roller i produktberigelsesprocessen.

Skalér og optimér

Automatiser produktopdateringer i bulk og på tværs af hele kategorier baseret på dine definitioner. Du kan nemt administrere hundredtusindvis af produkter på tværs af flere sprog og hente stamdata og priser fra dit ERP-system.

Omnichannel-salg

Tilslut dine produktfeeds til online markedspladser som Amazon, Walmart og eBay, del data med dine partnere, og automatiser produktionen af PDF-filer og kataloger.

PIM-processen

Oprethold, vedligehold og automatiser dit produktberigelsesflow

DynamicWeb PIM giver dig fuld kontrol og overblik over dit produktberigelsesflow og de nødvendige værktøjer til effektivt at vedligeholde dine produktoplysninger. DynamicWeb PIM kan bruges som en stand-alone løsning eller som en del af DynamicWeb Suite.

Onboard

Forenkl processen med at indarbejde data fra forskellige kilder, interne og eksterne, og skab en effektiv single source-of-truth (SSoT) for dine produktoplysninger.

Berig

Berig dine produktoplysninger med tekst, billeder og videoer, og skræddersy dit indhold med oversættelser for at højne konverteringer og give dig en bedre produktoplevelse.

Distribuér

Strømlin din indholdsdistribution på tværs af kanaler, herunder e-handel, instore, mobil, print, markedspladser, leverandører, forhandlere og datapuljer.

Evaluér

Få datadrevet indsigt til at evaluere kvaliteten af dine produktoplysninger på tværs af dine platforme for at optimere salget i alle kanaler.

Download white paper

Fordele med integreret Product Information Management

DynamicWeb PIM er en integreret del af DynamicWeb Commerce Suite. Det betyder, at al funktionalitet allerede er på plads, og at der ikke er behov for at foretage tidskrævende og dyre integrationer, og du vil nyde godt af den langsigtede fordel ved at have hele din e-handelsmotor kørende på den samme platform.

Hvis du lægger vægt på mindre kompleksitet, hurtig implementering og en forenklet brugeroplevelse, så er DynamicWeb Commerce Suite svaret. 

Spar tid på at dele produktdata og billeder

Digital Asset Portal

Vores Digital Asset Portal sparer dig tid ved at give dig mulighed for nemt at dele digitale aktiver med kunder, partnere og internt gennem en portal baseret på DynamicWeb PIM og CMS.

Digital Asset Portal giver brugerne mulighed for hurtigt at få overblik over, vælge og downloade de specifikke oplysninger, filer og billeder, de har brug for. Digital Asset Portal er bygget på DynamicWeb PIM og kræver ingen integration for at blive opsat.

 

Automatiser og accelerér printproduktion

DynamicWeb Publications

Publications og PIM er et "match made in heaven". DynamicWeb Publications automatiserer processen med at skabe professionelle PDF-dokumenter, såsom datablade, prislister og kataloger.

Ved at bruge Dynamicweb PIM til at indsamle, gemme, berige og effektivt distribuere dine produktoplysninger til de relevante kanaler - herunder Publications, kan du nemt få dine produkter til at skille sig ud på tryk med alle de relevante data inkluderet.

Strømline dine produkter

Vigtige funktioner til effektiv håndtering af produktdata

Rediger produkter i bulk

Du kan hurtigt håndtere beskrivelser, digitale aktiver, oversættelser og produktrelationer for flere produkter på én gang.

Product asset management

Berig produkterne med billeder, videoer og PDF-filer for at forbedre produktoplevelsen og opretholde konsistens på tværs af kanalerne.

Klar til hurtig import/eksport

Eksportér dine produkter til Excel, redigér og genimportér eller del med partnere og distributører. Bulkimport af nye produkter med det samme.

Regelbaserede workflows

Fasthold produktdatakvalitet og konsistens med rollebaserede arbejdsgange og dashboards med effektive regler for færdiggørelse.

Hurtig implementering

Fordi PIM er inkluderet i DynamicWeb-platformen, er det præ-integreret i din webshop. Opsætningen er enkel: Importér dine senest opdaterede produktoplysninger og definér produktrelationer.

Integrer med markedspladser

DynamicWeb PIM kan integreres med markedspladser via Channable eller ChannelAdvisor for at forene ordrer på tværs af alle dine onlinekanaler.

Integrere til online data pools

Automatiser berigelsesprocesser ved at abonnere på online datapuljer som Icecat, GS1 eller andre for at få leverandørvaliderede produktoplysninger.

Brugerdefinerede kataloger med EasyCatalog

Gør det muligt for kunder eller partnere at generere personlige produktkataloger med realtidsdata med et enkelt klik. Indfør produktdata, priser og billeder i dit designprogram som f.eks. Adobe InDesign.

Produktindsigter

Få brugbare indsigter til at vurdere kvaliteten af dine produktoplysninger. Identificer problematiske områder, og overvåg produktpræstationer på tværs af alle kategorier, mærker og virksomheder.

Opbyg en PIM Business Case

Beregn dit PIM-projekt

Overvejer du at implementere et Product Information Management (PIM) system, men er du usikker på business casen og hvilke værdifulde elementer du skal medtage?

Selv om forretningsfordelene ved et PIM-system (Product Information Management) er mange, kan det være svært at opbygge en business case til støtte for implementeringen af et PIM-system. Der er mange essentielle elementer, der skal medregnes; antal SKU'er, produktfelter, sprog, forretningsdrivkræfter osv.

Vi har sparet dig for besværet!

Download vores gratis Excel-skabeloner; PIM ROI Calculator eller PIM Project Estimator, for at få et forspring og lære hvordan DynamicWeb PIM kan hjælpe med at reducere omkostninger, optimere processer og øge omsætningen. 

Reducer den tid, der bruges på produktopdateringer

Øg effektiviteten

Du kan nemt administrere produktoplysninger på tværs af afdelinger, systemer og endda partnere.

Med DynamicWeb PIM kan du reducere den tid, du bruger på at administrere produktinformationer, og undgår at rode i regneark. PIM giver dig mulighed for at administrere arbejdsgange for produktdata på tværs af afdelinger, produktversionering, nedarving, kategorier, bulkredigering og hurtig import og eksport.

Konverteringer starter med kvalificeret produktinformation

Præcise og kvalificerede produktdata giver bedre kundeoplevelser og øger konverteringer

Det er ikke nogen nem opgave at administrere produktdata på tværs af kanaler. Hver kanal har brug for forskellige oplysninger, og når de mangler eller er unøjagtige, kan det have stor negativ indflydelse på salg og indtjening.

DynamicWeb PIM-løsningen gør det muligt nemt at levere de oplysninger, der er nødvendige på tværs af kanalerne for at optimere din produktpræsentation, uanset om det er via din egen webshop, på tværs af brands eller markedspladser.

Kunde succeshistorie: Lauridsen Solutions

Håndtering af mere end 5.000 reservedele på tværs af 3 internationale websites

"Vi har nu en enkelt løsning med PIM og tre webshops. Alle systemer taler sammen, og det er meget vigtigt for mig, at jeg kun skal styre alle de forskellige virksomheder ét sted."

- Daniel Blicher Lauridsen, Marketing Project Manager, Lauridsen

Kontroller kvaliteten af dine produktoplysninger

Definerbare arbejdsgange og dashboards til produktinformation

Når du administrerer hundredvis, tusindvis eller endda hundredtusindvis af produkter på tværs af flere afdelinger eller leverandører, er det ikke et spørgsmål om, hvorvidt der opstår fejl, men hvornår.

Kontroller produktinformationens kvalitet og nøjagtighed med brugerdefinerbare regler og dashboards for at sikre, at du har konstant overblik over hele dit produktøkosystem.

Forbind produkter til markedspladser

Omnichannel-salg gjort nemt

Tilslut dine produkter til tredjepartsmarkedspladser som Amazon, eBay, Walmart og tusindvis af andre. Synkroniser ordrer på tværs af dine salgskanaler med forudindbyggede integrationer til Channable og Channel Advisor for at sikre, at alle ordrer flyder problemfrit mellem dine kanaler og dit ERP.

Kontakt os

Har du spørgsmål, eller vil du prøve en demo?

 

Downloads

Få adgang til ny viden og inspiration.

 

On-demand webinars

Få adgang til webinar-optagelser.

 

By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing