Løsninger til gartnerier og landbrug

Webshop til gartnerier og landbrug

Gartneri- og landbrugsaktiviteterne er blevet digitale. De udnytter mere effektive måder at tilføre værdi til forsyningskæden og overholde leverancedeadlines.

DynamicWeb hjælper avlere, producenter og distributører med at sælge deres produkter hurtigere, maksimere indtægten pr. udbytte og give kunderne bedre bestillingsmuligheder.

DynamicWeb kan integreres med dine eksisterende systemer og tilbyder fleksible, problemfri løsninger, der kan forbindes med vigtige applikationer som ERP og CRM.

 

Vækst din online forretning

Funktioner, der understøtter avlere og producenter

Oplev den fleksible DynamicWeb Commerce Suite, der kombinerer brugervenligt design med funktioner, der holder trit med de stadigt skiftende krav på markedet. Vi har identificeret de bedste funktioner til landbrugets og gartneriets forsyningskæder:

Bestilling baseret på forsendelsesdato

Tilbyd en online købsoplevelse, der afspejler dine kunders unikke købsbehov, f.eks. ved at søge efter produkter efter leveringsdato, tilgængelighed, sæson, blomstringstid, funktioner og meget mere. Gør det muligt at få øjeblikkelig gennemsigtighed i høstjusteringer, sæsonbestemte kampagner, krav til overholdelse af krav og specialforsendelsesmuligheder.

Flere indkøbsvogne og selvbetjening

Gør det muligt for kunderne at arbejde på deres betingelser og administrere flere ordrer. For eksempel kan du købe daglige sortimenter og samtidig opbygge fremtidige ordrer til sæsonbestemte kampagner. Giv engroskunderne mulighed for at få deres egen sikre portal til synliggørelse af ordrer, genbestilling, betalingsbetingelser, deling af dokumenter og meget mere.

Brug data til øge fortjenesten

Sammenkoblede systemer giver dig mulighed for at understøtte hele produkt- og kunderejsen, herunder produktion, website, markedsføring, indkøb, ERP og CRM. Udnyt dataene fra hele kundernes livscyklus, og optimer dine aktiviteter på baggrund af velinformerede, datadrevne beslutninger.

Produktanbefalinger og kampagner

Maksimer din indtjening pr. udbytte med anbefalinger og kampagner baseret på sæson, kundeadfærd, købshistorik, geografi, komplementære produkter, lagerniveauer og meget mere.

Kunde succeshistorie: Gasa Group

B2B eCommerce med +1 mio. produkter og +36 mio. forskellige priser

Med en NAV integreret B2B webshop løsning og selvbetjeningsportal fra DynamicWeb har Gasa Group formået at styrke deres position på det europæiske marked.

Vækst og udbyg dine salgskanaler

Digital vækst for avlere og producenter

Udvid dine salgskanaler, og giv kunderne mulighed for at købe online.

Kvalificerede produktoplysninger og dokumentation

Gør det muligt for kunderne at finde og bestille produkter efter enhver produktdetalje, herunder sæsonperioder, produktfunktioner, blomstringstid, begrænsninger og meget mere. Understøt dine distributions- og detailhandelsnetværk med "Find en forhandler" eller "Find en leverandør"-funktioner, der guider slutkunderne til dine produkter.

Slip kraften i din ERP løs

DynamicWeb eCommerce Suite er bygget til at integrere med dit ERP-system og andre back-end-systemer. Den integrerede ERP-løsning synkroniserer vigtige salgs- og kundedata på tværs af din DynamicWeb-løsning og din ERP-løsning, f.eks. lagerbeholdning, priser, moms, kunder og lokationer med flere datterselskaber samt masterprodukter. Alle transaktioner i DynamicWeb svarer til en finansiel transaktion i dit ERP.

Gør det nemmere for dine kunder at planlægge, bestille og betale

Dine kunder har brug for at vide præcis, hvilke produkter de kan købe, hvor meget og hvornår. Med DynamicWeb kan køberne finde produkter efter tilgængelighed på leveringsdato, se lagerbeholdningen i real-time, få gennemsigtighed i justeringer og planlægge bedre omkring sæsonbestemte tidsrammer. Giv dine kunder mulighed for at undersøge og bestille, når det passer dem, med komplet selvbetjening. Design brugeroplevelsen omkring deres bestillingsbehov, uanset om det er via en indkøbsvogn, gittervisning, kundeportal eller digital bestillingsformular.

Forbind systemer, der understøtter hele kunderejsen

Ved at forbinde systemer fra dit website, salgsordrer, marketing, ERP og CRM kan du skabe bedre og mere effektive processer for både kunder og medarbejdere. Gør det muligt for kunderne at engagere sig i dit brand med relevante, personlige oplevelser i real-time uden at skulle vente på en sælger. Giv komplette selvbetjeningsfunktioner som f.eks. tilpassede priser, synlighed af ordrer, leveringsstatus, fleksible betalingsmetoder og lagertilgængelighed.

Udvid dine salgs- og markedsføringskanaler

De dage er forbi, hvor avlere og producenter udelukkende solgte til en håndfuld distributører. Med en eCommerce løsning kan landmænd og avlere åbne deres døre til flere markeder med en mere indbydende og tilgængelig bestillingsportal, der er tilpasset hver enkelt kundetype. Du kan maksimere din indtægt pr. udbytte ved at sprede dine salgsaktiviteter og sælge til alle typer kunder, uanset om de er distributører, detailhandlere, restauranter eller slutbrugere.

Træf datadrevne beslutninger, og øg fortjenesten

eCommerce bidrager med værdifulde nye niveauer af salgs- og kundedata. Sammen med dine ERP- og CRM-løsninger får din virksomhed synlighed på alle niveauer af driften for at øge toplinje-indtægterne og maksimere fortjenesten.

Kontakt os

Har du spørgsmål, eller vil du prøve en demo?

 

Downloads

Få adgang til ny viden og inspiration.

 

On-demand webinars

Få adgang til webinar-optagelser.

 

By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing