Webinar d. 7. december kl. 10.00 

Sæt gang i din virksomheds digitalisering med en B2B webshop 

Etablering af din virksomheds B2B webshop med integration til dit ERP system behøver ikke være et uoverskueligt, stort og langvarigt projekt eller sluge hele dit budget.

Med den rette løsning, proces og forberedelse kan du sætte gang i din B2B virksomheds digitalisering og få en standard ERP integreret webshop, så du hurtigt kan håndtere dine ordrer online. Hos Dynamicweb kalder vi konceptet ”Turnkey”, og vi tager dig sikkert fra start til slut.

Digitaliser og automatiser din ordrestyring

Sørensen Læder kæmpede ligesom mange andre B2B virksomheder med en kompleks ordre proces. Gennem Dynamicweb's turnkey koncept satte de fart på virksomhedens digitalisering, og fik en digital ordre platform med integration til Business Central. Det har skabt stor værdi for deres kunder og effektiviseret interne arbejdsgange.

Til dette webinar møder du Peter Søndergaard fra Sørensen Læder, der fortæller hvorfor de besluttede at sætte gang i virksomhedens digitalisering med en B2B webshop med integration til Business Central. Peter afslører også, hvordan deres nye digitale platform har manifesteret sig i virksomheden, hos sælgerne og hos kunderne. 

Han deler sin erfaring med Dynamicweb’s turnkey løsning som led i virksomhedens digitale transformation og hvordan den understøtter deres fremtidige digitale vækst. 

Højdepunkter fra webinaret:

  • Nyeste indsigter fra B2B ehandel 
  • Mød Sørensen Læder, der fik digitaliseret og automatiseret sin ordrestyring
  • Demo: Se en turnkey løsning i brug 
  • Turnkey process og krav 
  • Q&A 

Tilmeld dig webinaret d. 7 december kl. 10:00. 

Tilmeld dig nu

Oplægsholdere

 
  Christian Beer
CEO
Dynamicweb
Nicolai Gosvig
Produkt specialist
Dynamicweb
Peter Søndergaard
Salgskoordinator
Sørensen Læder