LS Retail og Dynamicweb indgår strategisk partnerskab inden for e-handel

Forbrugerne har høje forventninger, når det kommer til omni-channel oplevelsen indenfor detailhandel. Ægte omni-channel oplevelser kræver mere end en indkøbskurv og et POS system - de kræver tæt integration mellem systemer, hvilket er grunden til, at LS Retail og Dynamicweb går ind i et strategisk partnerskab. Løsningen tilbydes i Microsoft Azure-skyen, lokalt eller som en hybrid cloud-løsning, afhængigt af kundepræferencer.
Skrevet den 26.09.2017, 12:00

Ægte omni-channel løsninger

Partnerskabet vil give LS Retail kunder en to-vejs forbindelse til Dynamicwebs omfattende e-handels- og markedsføringsplatform, hvilket gør det nemmere, hurtigere og mere overkommeligt for detailhandlere at implementere og levere ægte omni-channel løsninger.

Kombinationen af LS Retail og Dynamicweb giver detailhandlere en omni-channel løsning, der forener offline operationer og e-handel. Dynamicweb integrerer forretningslogikken LS Retail, der muliggør kommunikation i realtid mellem Microsoft Dynamics NAV, LS Nav og Dynamicweb - et solidt fundament for at levere en ægte omni-channel e-handels oplevelse.

Partner netværket i LS Retail og Dynamicweb overlapper allerede delvist hinanden, så flere partnere ved allerede, hvordan man implementerer begge løsninger. Dynamicweb kan også prale af et globalt partnernetværk med flere end 200 digitale bureauer og systemintegratorer, som kan hjælpe LS Retails kunder med at nå deres omni-channel ambitioner.

Dynamicweb er kendt som et softwarefirma, der leverer nøglefærdige løsninger til Dynamics NAV og AX. Ambitionen med denne nye kombinerede løsning er at udnytte denne tilgang til at fremskynde time-to-market og lavere implementeringsomkostninger og risiko for LS Retails kunder.

"Nutidens forbrugere forventer, at detailhandlerne skal være på alle kanaler, altid. Med Dynamicweb har detailhandlerne en ny måde at opfylde deres kunders krav på, uden at skulle jonglere med flere, separate systemer" siger Magnus Norddahl, CEO ved LS Retail.

"Detailhandlere søger robuste omni-channel løsninger, der er hurtige og nemme at implementere, så de behøver ikke at opfinde den dybe tallerken. LS Retail og Dynamicweb deler helt sikkert denne vision. Med denne kombinerede løsning sigter vi efter at sætte nye standarder for omni-channel ud-af-boksen funktionalitet", siger Christian Beer CEO for Dynamicweb.

Hele løsningen kan tilbydes i Microsoft Azure-skyen, lokalt eller som en hybrid cloud-løsning, afhængigt af brugerens præferencer. 

Om LS Retail og Dynamicweb

I mere end to årtier har LS Retail udviklet nemme og praktiske softwareløsninger til at gøre oplevelsen omkring shopping og mad til en fornøjelse over hele verden. LS Retail produkter og løsninger sælges gennem et globalt partnernetværk og er blevet installeret i mere end 66.000 butikker i over 120 lande. Læs mere på www.lsretail.com

Dynamicweb tilbyder en All-in-One Business Platform, der kombinerer Content Management, Ehandel, PIM og Marketing for at skabe effektive kundeoplevelser på tværs af alle kanaler. Dynamicweb har specialiseret sig i at integrere til Microsoft Dynamics ERP og har mere end 4.000 kunder og 200 certificerede partnere over hele kloden.