Hvordan kan PIM og e-handel skabe værdi i mode og tekstilbranchen?

Nye markedstendenser i tekstilbranchen

Både detail- og engroskunder bruger langt mere tid online på at researche produkter, inden de køber. Derfor er det vigtigt, at forhandlere, producenter og distributører er i stand til at levere fyldestgørende og konsistente produktinformationer på tværs af både online og offline kanaler.

ID har fundet opskriften med Product Information Management (PIM)

I 2018 valgte den danske tøjproducent, ID, at investere i en digital platform med integreret PIM. Resultatet er et nyt intuitivt bestillingsunivers, som gør det nemt for deres kunder at sammensætte og plukke produktdata på tværs af store sortimenter. Samtidig har ID opnået større operationel frihed, blandt andet ved hjælp af hurtig og effektiv disponering af styles på tværs af størrelser og farver.

Kom til gratis seminar med Dansk Mode & Tekstil, ID, Co3 og Dynamicweb

Lær hvordan danske tekstilforhandlere kan opnå konkurrencefordele med PIM og e-handel. Kom til gratis seminar d. 28. februar 2019 hos Dansk Mode & Tekstil, Birk Centerpark 38, 7400 Herning (se Google Maps).  

Program

14:00Velkomst og præsentation af talere og program
14:05ID fortæller om hvorfor de valgte at investere i en digital platform med PIM, samt udbyttet heraf.
14:35Pause
14:45Brian Mikkelsen fra Co3, bureauet bag den nye ID-løsning, fortæller om de forskellige faser i implementeringsprocessen, som har gjort det nemmere og mere overskueligt for ID at komme i luften.
15:15  Pause
15:25 Christian Beer fra Dynamicweb viser dig, hvordan PIM og e-handel i samme løsning, gør det nemmere at levere konsistent og fyldestgørende produktdata målrettet forskellige sprog, kundesegmenter og kanaler.
16:00Spørgsmål og afslutning
  
Time
feb 28, 14:00
Location
Dansk Mode & Tekstil,
7400, Birk Centerpark 38
Herning
Tilmeld dig