Erik Larsen & Søn gør produktdata til en konkurrencemæssig fordel

Den danske 3. generations produktionsvirksomhed lancerer ny DynamicWeb B2B webshopløsning med PIM og kundeportal integreret med ERP-systemet Visma.net, som gør deres produktdata til en konkurrencemæssig fordel på tværs af kunder og kanaler.

Producenter og grossister kæmper med produktdata

Ifølge Dansk Industri har den kraftigt stigende e-handel har skabt et massivt pres på alle i værdikæden til at kunne levere langt bedre produktdata. Både producenter og forhandlere står med en udfordring, der i sidste ende skal give kunder en bedre købsoplevelse. Mange producenter/forhandlere kæmper dog i midlertidig med at få struktureret produktdata og gøre dem tilgængelige, men bliver det gjort rigtigt kan det give din virksomhed konkurrencemæssige fordele.

Erik Larsen & Søn har knækket koden

For at imødekomme behovet har den danske produktionsvirksomhed valgt en DynamicWeb PIM (Product Information Management) og webshopløsning med en standard connector til Visma.net, som gør dem i stand til at arbejde med stamdata, kundespecifikke priser og rabatter på tværs af deres forhandlere og markedspladser. Alt sammen håndteret i én platform og med én integration i et simpelt og fleksibelt setup. 

Download webinaret og kom med ind bagved log-in skærmen. Oplev hvordan Erik Larsen & Søn strukturerer og distribuerer deres produktdata, optimerer deres interne forretningsprocesser og giver deres kunder en bedre købsoplevelse. Alt sammen fra én og samme løsning.  

By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing