Digitaliser jeres reservedelssalg med en online portal, som er integreret med jeres ERP-system

Lad dine kunder købe reservedele 24/7

Bliv klogere på, hvordan I kan digitalisere jeres reservedelssalg og opnå mere eftersalg og større kundetilfredshed med en online webportal, der kan integreres med jeres ERP-system.

Download webinaret og få indblik i fordele og ulemper ved et eCommerce koncept med en reservedelsportal, hvor I som producenter og distributører har alle jeres reservedelsprodukter tilgængelige (integreret med jeres ERP-system), og dermed kan styre jeres omfattende produktdata og tilbyde jeres kunder en højere sikkerhed for at vælge de rigtige reservedele på egen hånd.

Ved at vælge en online portal til jeres reservedelssalg, kan I:

  • Levere en bedre kundeoplevelse og -service.
  • Strømline jeres ordre og spare ressourcerne i kundeservice.
  • Få jeres reservedelskatalog online, så jeres kunder altid kan finde det de mangler.
  • Lad jeres kunder betjene sig selv ud fra deres behov.
  • Få direkte integration til jeres produkter via jeres ERP-system (fx Microsoft Dynamics F&O, AX).

By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing