Generér mersalg med Ecommerce Email Marketing
Email Marketing er muligvis en af de ældste digitale teknikker, som stammer fra den tidlige internet æra, og som stadig anvendes i dag. Teknikken har overlevet pga. dens evne til at tilpasse dig nye digitale omstændigheder, og fordi den gang på gang beviser dens værd i antal konverteringer og positive effekt på bundlinjen.
Formålet med dette white paper er at vise, hvordan du kan generere mersalg med integreret ecommerce email marketing, som gør dig i stand til at distribuere datadrevne nyhedsbrevkampagner. I dette white paper ser vi nærmere på følgende 4 teknikker:
- Øg dit salg med personaliseret indhold
- Tilbyd kuponner / rabatter for at fastholde eksisterende kunder
- Genaktivér forladte indkøbskurve
- Skab kundeloyalitet via kundeklub
Lær hvordan du målrette og personalisere i Dynamicweb
I Dynamicweb kan du blande adfærd på websitet med ERP-transaktionsdata for at målrette indhold. Sæt det hele op, hvorefter Dynamicweb automatisk leverér dryp-mailkampagner, der med sikkerhed øger salget. Se hvordan i denne 2-minutters video.