Gamle SEO-teknikker alene virker ikke. Omstil jer til SEO år 2020!

En forudsætning for SEO er, at I har en stor forståelse af, hvad jeres brugere interesserer sig for, så I kan engagere dem via jeres indhold overalt online. Google måler på engagement og hvad det betyder, ser vi på.

I webinaret gennemgås:
• Større SEO ændringer og hvad det konkret betyder, at I skal tage højde for.
• Hvordan Dynamicwebs indbyggede SEO værktøjer hjælper med optimering.
• Hvorfor målinger og analyser skal være en integreret del af SEO-indsatsen.
• Hvordan man tilrettelægger sine SEO-indsatser.
 
Mange af de ændringer Google implementerer er off-page ændringer, så vi kigger på de vigtigste ændringer, og hvad de konkret betyder for hvilke indsatser, der skal gøres. Det er dog stadig vigtigt, at det fundamentale er korrekt – her ser vi på værktøjerne i Dynamicweb. 
 
Løbende målinger og analyser er væsentlige, både for at kunne evaluere den øjeblikkelige indsats, men også for at få et billede af, hvordan websitet og det eksisterende indhold performer. Hvilke KPI’er er interessante og hvad bør vi kigge efter?
 
På baggrund af målinger og analysers resultater skal indsatser vælges og prioriteres ud fra virksomhedens overordnede marketingstrategi. Hvordan I gør det, kommer vi med bud på.
 
Hvem er webinaret relevant for?
Alle med relation til marketing, fordi vi gennemgår helt konkret både hvilke overvejelser I skal foretage jer omkring SEO-indsatser og fordi vi gennemgår nogle af de nyere ændringer og de konsekvenser, det har for jeres aktiviteter.