Er din virksomhed klar til digitalt salg?

Digitalisering er nøglen til producentens fremtid. Men hvad betyder digitalisering helt konkret? Og hvordan griber du det an? For er det bare at bygge en webshop eller er der mere i det? 

  1. Corona flytter markedsandele. Det har du helt sikkert kunne mærke det seneste år, hvor jeres digitale forhandlere er vokset. Corona eller ej – det digitale salg er kommet for at blive. 
     
  2. Forbrugeren afsøger markedet online, hvilket betyder, at købsrejsen begynder i sofaen derhjemme. Her udvælger forbrugeren sine mulige emner. Det er derfor meget enkelt: Hvis ikke I ser godt ud online, er I ude, inden I ved det. 
     
  3. Agenten går på pension og kan i øvrigt ikke hjælpe jer på nogen måde digitalt. Samtidig er jeres egen salgsorganisation udfordret i forhold til manglende relationer til og indsigt omkring den digitale forhandler.  

Digitalisering af salget er altså andet og langt mere end at bygge en webshop. Det er en fundamental ændring af hele din forretning og et opgør med den producentkultur, der har defineret din virksomhed frem til nu. 

Program 

I dette webinar får du opskriften på hvordan du - som producent, bliver klar til en fremtid hvor salget er digitalt. 
  • Intro, Tevin, DI
  • En digitaliseringsplan for producenten. Brian Mikkelsen fra Co3, gennemgår Digitaliseringsplan  for producenten. Planen er visuel, konkret og nem at forstå. Den viser din digitaliseringsrejse i fugleperspektiv og giver en forståelse for, hvad der skal laves, og i hvilken rækkefølge det skal gøres.