E-handel kræver mere end en indkøbskurv

Årsagen er, at de succesfulde virksomheder har lært, hvor vigtigt det er at optimere den digitale kundeoplevelse. Det kan både holde konkurrenterne på afstand og skabe værdifuld kundeloyalitet.

Virksomheder, som ikke formår at sælge tilstrækkeligt online, undervurderer ofte kundernes krav og forvetninger til den digitale købsoplevelse. En "Køb nu" og en indkøbskurv er ikke længere nok til at tilfredsstille kunder, som i højere grad er vant til effektive selvbetjeningsværktøjer og personaliseret indhold, når de køber online.

Download dette white paper, og lær hvordan du:

1. Optimerer din kundeoplevelse
2. Leverer det indhold, som får kunderne til at vælge din webshop
3. Personaliserer købsoplevelsen
4. Guider kunderne mod de mest relevante produkter, som matcher deres behov
5. Implementerer netop den digitale e-handelsplatform, som gør det hele muligt

Er du retailer? Så er du måske også interesseret i at læse om OMNI-channel?

Ægte OMNI-channel ecommerce kræver mere end en indkøbskurv og et kasseapperat - det kræver tæt integration mellem systemer. LS Retail og Dynamicweb styrker retailere med en ægte OMNI-channel løsning, som kombinerer offlineaktiviteter med webshop.

Lær om vores OMNI-channel webshopløsning med LS Retail​