Dine kunder er online – er du?

COVID-19 blev et wakeup call for fysiske butikker uden online tilstedeværelse. For andre virksomheder, som allerede var i gang med omnichannel, blev det til en mulighed.


COVID-19 lukkede alle fysiske butikker midlertidigt, hvilket betød, at det online salg blev den primære måde at nå ud til kunder på – og det viste sig, at de danske forbrugere var hurtige til at flytte deres forbrug online. Butikker med online tilstedeværelse oplevede derfor fremgang i salget under coronakrisen. 

Omnichannel handler om at være til stede i mere end én kanal, både fysisk og online, for at give forbrugerne den bedst mulig købsoplevelse. 
I dette webinar har vi fokus på omnichannel i detailhandel. Vi ser på, hvordan COVID-19 påvirkede forretninger med og uden en omnichannel strategi, og vi viser, hvor langt og hurtigt du kan komme med en turnkey omnichannel solution. 

Ægte omnichannel ecommerce kræver mere end en indkøbskurv og et kasseapperat - det kræver tæt integration mellem systemer. Dynamicweb’s All-in-One Business Suite sikrer dig en hurtig indtræden på det online marked med fuld omnichannel funktionalitet og sømløs integration til Microsoft Dynamics ERP. 

Lyt og se med, når vi gennemgår, hvordan Solteq med Dynamicweb all-in-one platform, kan sikre dig en hurtig og solid omnichannel løsning, som kombinerer offlineaktiviteter med webshop.

SOLTEQ er solution partner hos Dynamicweb, og er specialiseret i at levere og implementere digitale løsninger.