B2B e-handelsadfærd anno 2020

Viden om B2B e-handel i Danmark har hidtil været begrænset. Derfor har DI Handel i samarbejde med Wilke spurgt 504 danske B2B virksomheder om deres erfaringer, holdninger og forventninger til digitalt salg og 750 professionelle indkøbere om deres digitale indkøbsadfærd. Dét resulterede i B2B e-handelsanalysen 2020 med fokus på virksomhedernes digitale salg og indkøb.

I dette webinar får du præsenteret de vigtigste konklusioner, så du kan sætte det i perspektiv til din virksomhed og jeres muligheder og udfordringer. Indholdet er således relevant for dig, som allerede er i gang med at sælge digitalt og vil noget mere, samt for dig som overvejer at starte. 

En af de meget vigtige konklusioner er, at der fortsat er kæmpe potentiale for danske virksomheder at sælge digitalt. Du får introduceret de enkelte potentialeområder, når Tevin Lac, Head of ecommerce hos DI Handel går i dybden med resultaterne fra analysen.

Download webinaroptagelse for at at få dybere indblik i de mange væsentlige konklusioner fra DI Handels B2B e-handelsanalyse 2020.