Fokus på nye digitale tendenser

Ny inspiration til din digitale forretning

Kategori

En god placering i søgeresultaterne er en langsigtet investering

Skrevet af Sasa Kovacevic, Head of SEO, Obsidian Digital den 06.04.2018, 12:00

Efter at de sociale medier – og i særdeles Facebook – i en periode henviste flere besøgende til din hjemmeside end Googl...

17 fejl de fleste begår i deres e-mail marketing

Skrevet af Sasa Kovacevic, Head of SEO, Obsidian Digital den 26.02.2018, 12:00

Synes du ikke, at I får nok udbytte ud af jeres e-mail marketing? Så er der måske en eller flere af disse 17 fejl, I beg...

Google viser flere tegn i metabeskrivelsen – hvad betyder det for mig og min hjemmeside?

Skrevet af Sasa Kovacevic, Head of SEO, Obsidian Digital den 03.01.2018, 12:00

Google ændrer officielt på deres anbefalinger for længden på metabeskrivelser, så du kan have helt op til 320 tegn i din...

Hvad er Google RankBrain og hvad betyder den for dine placeringer i søgeresultaterne?

Skrevet af Sasa Kovacevic, Head of SEO, Obsidian Digital den 27.11.2017, 12:00

Google RankBrain er Googles seneste værktøj til at vurdere din hjemmeside med. Den fungerer ved hjælp af en kunstig inte...

Sådan skaber du en Facebook-annonce, der sparker røv!

Skrevet af Sasa Kovacevic, Head of SEO, Obsidian Digital den 07.11.2017, 12:00

Skal du bryde gennem larmen på Facebook med dine annoncer, kræver det noget gennemslagskraft. Det handler om at skille s...

Google Shopping overtager søgeresultaterne – Er din webshop klar?

Skrevet af Frederik Hyldig, Head of PPC, info@s360.dk den 01.05.2017, 12:00

Over de sidste 3 år har vi set Google udvide Shopping med mange nye funktioner, og vi nærmer os hastigt det punkt, hvor ...

Værdifuldt indhold til dit nyhedsbrev (del 6): Segmentér og personalisér

Skrevet den 07.07.2016, 12:00

Den helt store styrke ved nyhedsbrevet er muligheden for at forene det personligt tilpassede budskab med én-til-mange ko...

Værdifuldt indhold til dit nyhedsbrev (del 5): Få modtagerne til at åbne og læse

Skrevet den 30.06.2016, 12:00

Selv det bedste indhold skal pakkes ordentligt ind for at fange modtagerens opmærksomhed længe nok til, at han får lyst ...

Værdifuldt indhold til dit nyhedsbrev (del 4): Få gode idéer til nyhedsbrevet

Skrevet den 23.06.2016, 12:00

De fleste virksomheder, der udgiver et nyhedsbrev, kender udfordringen med at sidde med et blankt Word-dokument på skærm...

Værdifuldt indhold til dit nyhedsbrev (del 3): Fastlæg dit nyhedsbrevskoncept

Skrevet den 16.06.2016, 12:00

For at få størst mulig udbytte af sit nyhedsbrev er det vigtigt at have et klart koncept. Spørgmålene er mange og de mel...