Webinar d. 15. april kl. 13.00

PIM fra A-Z

Hvad gør PIM, hvad koster det og hvordan implementerer jeg uden et kæmpe it-projekt? 

Overvejer I at implementere et Product Information Management (PIM) system, så bliver du med dette webinar afklaret om nogle helt centrale forhold, så du kommer godt fra start.


Deltag, hvis du kan nikke genkendende til nogle af disse situationer: 

Spildte mandetimer på manuel håndtering af produktdata  
I bruger oceaner af tid på manuel håntering af produktdata i forskellige systemer – f.eks. mange Excel-ark og i ERP. Det betyder, at mange værdifulde timer går spildt på manuel vedligeholdelse af data. 

Forkert produktinformation skaber dårlige kundeoplevelser
I har ikke overblik over hvilke produkter, der er beriget med hvilke informationer. Det betyder, at I offentliggør produkter med manglende eller forkert information på jeres webshop, hvilket giver jeres kunder en dårlig oplevelse. 

Produktkataloger bliver et månedlangt projekt
Når I laver produktkataloger bruger I ofte flere uger på at sætte dem op, fordi data skal hentes i forskellige Excel-ark og kopieres over i jeres arbejds-ark for kataloger, f.eks. InDesign. Det betyder, at I sidder med mange gentagende arbejdsgange og manglende overblik, hvilket oftest resulterer i fejlinformationer i kataloget. 

... Hvis du nu sidder med ondt i nakken af at nikke 'ja', så kan vi garantere, at du vil få stort udbytte af et PIM system - og du bør ikke gå glip af dette PIM webinar!


Program: 

  • Hvorfor skal du have et PIM og hvilke fordele giver det?
  • Disse centrale PIM funktionaliteter skal du kende
  • Sådan bygger du din PIM business case
  • Sådan implementerer du et PIM system
  • Konkrete eksempler fra Dynamicwebs PIM kunder
  • Q&A session 

Webinaret afholdes d. 15. april kl. 13.00.

Tilmeld dig webinaret

Du møder

Christian Beer
CEO
Dynamicweb
Nicolai Gosvig
Produkt specialist
Dynamicweb