Blog

Følg med på bloggen og få seneste nyt om web, e-handel og online markedsføring.

Hvad er Google RankBrain og hvad betyder den for dine placeringer i søgeresultaterne?

27. november 2017
Google RankBrain er Googles seneste værktøj til at vurdere din hjemmeside med. Den fungerer ved hjælp af en kunstig intelligens, der lærer af brugerne...

Læs mere


Sådan skaber du en Facebook-annonce, der sparker røv!

7. november 2017
Skal du bryde gennem larmen på Facebook med dine annoncer, kræver det noget gennemslagskraft. Det handler om at skille sig positivt ud hele vejen igen...

Læs mere


Google Shopping overtager søgeresultaterne – Er din webshop klar?

1. maj 2017
Over de sidste 3 år har vi set Google udvide Shopping med mange nye funktioner, og vi nærmer os hastigt det punkt, hvor Shopping-annoncerne overhaler ...

Læs mere


Step by step Content Marketing guide

19. december 2016
Dynamicweb har udarbejdet en content marketing guide, som du som virksomheder kan bruge som en Step by step guide fremadrettet, for at få et bedre ove...

Læs mere


Værdifuldt indhold til dit nyhedsbrev (del 6): Segmentér og personalisér

7. juli 2016
Den helt store styrke ved nyhedsbrevet er muligheden for at forene det personligt tilpassede budskab med én-til-mange kommunikation.

Læs mere


Værdifuldt indhold til dit nyhedsbrev (del 5): Få modtagerne til at åbne og læse

30. juni 2016
Selv det bedste indhold skal pakkes ordentligt ind for at fange modtagerens opmærksomhed længe nok til, at han får lyst til at pakke det ud. Derfor sk...

Læs mere


Værdifuldt indhold til dit nyhedsbrev (del 4): Få gode idéer til nyhedsbrevet

23. juni 2016
De fleste virksomheder, der udgiver et nyhedsbrev, kender udfordringen med at sidde med et blankt Word-dokument på skærmen og forsøge at få gode idéer...

Læs mere


Værdifuldt indhold til dit nyhedsbrev (del 3): Fastlæg dit nyhedsbrevskoncept

16. juni 2016
For at få størst mulig udbytte af sit nyhedsbrev er det vigtigt at have et klart koncept. Spørgmålene er mange og de melder sig ofte.

Læs mere


Værdifuldt indhold til dit nyhedsbrev (del2): De 3 indledende knæbøjninger

9. juni 2016
Fastlæg dit succeskriterium, definér din modtager og find dit kommunikative sweetspot.

Læs mere


Værdifuldt indhold til dit nyhedsbrev (del1): Nyhedsbrevet er stadig dit skarpeste våben

2. juni 2016
I takt med at antallet af nye, interessante markedsføringskanaler har fundet vej til marketingsafdelingerne, er nyhedsbrevet af flere omgange blevet f...

Læs mere


De 4 vigtigste tandhjul i leadgenerering for B2B-virksomheder

10. februar 2016
Lær at bruge virksomhedens website til at genere værdifulde leads.

Læs mere


5 trin til en effektiv call-to-action, der giver dig flere leads

10. februar 2016
En forkert udformet call-to-action kan betyde, at dit content aldrig når ud til kunderne, og du går glip af et værdifuldt lead. Derfor har du her fem ...

Læs mere


Pop-ups er din hurtigste genvej til leads – lær at elske dem

10. februar 2016
Pop-ups er lidt af et mirakelmiddel til at generere flere leads. Og gjort rigtigt behøver de ikke være irriterende for dine besøgende.

Læs mere


3 små ting, der gør en stor forskel for dine formularer (og din leadgenerering)

10. februar 2016
Formularens udformning er vigtigere, end du tror. Her er tre tips til, hvordan du får endnu flere leads igennem dine formularer.

Læs mere


Inbound marketing vs. content marketing

10. februar 2016
Inbound marketing mig her, og content marketing mig der… Men hvad er forskellen?

Læs mere


7 tricks til uimodståelige overskrifter i content marketing

16. december 2015
Du kan have skrevet 2.000 ord af det pureste guld, men hvis din overskrift ikke fanger folks opmærksomhed og får dem til at klikke, bliver din tekst e...

Læs mere


Mersalg med e-mail marketing del 6: Evaluering og optimering af din e-mail marketing

7. december 2015
Hvilke målepunkter er vigtigst at holde øje med når du skal evaluere, analysere og optimere din e-mail marketing.

Læs mere


13 trin til tårnhøje åbningsrater og klikrater i dit B2B nyhedsbrev

2. december 2015
Hvordan øger du åbningsraten og klikraten for dit nyhedsbrev? Her får du en tjekliste med 12 trin til at sende dine rater i vejret – og et guldkorn ti...

Læs mere


Mersalg med e-mail marketing del 5: Sæt din e-mail marketing i system: Automatiseret mails

30. november 2015
Automatiserede mails er kort sagt mails, der sendes, når en kunde foretager sig en specifik handling eller udviser en specifik adfærd – såsom at kigge...

Læs mere


Mersalg med e-mail marketing del 4: Sæt din e-mail marketing i system: Manuelle mails

23. november 2015
Grundlæggende kan man sige, at der er to slags mails: Dem du sender manuelt (fx din månedlige nyhedsmail), og dem, der sendes automatisk.

Læs mere


Få de seneste nyheder og blog indlæg i din indbakke
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Download brochure

Download Magazine

Download brochure

Download Magazine