Webinar | 8. december kl. 10.00 

Øg dit digitale B2B salg med få greb 
- det kræver mindre, end du tror

 

Med de rette initiativer kan mange B2B-virksomheder øge salget på digitale kanaler markant, men desværre ender flere virksomheder med ikke at foretage de nødvendige investeringer eller prioriteringer.

Imens står digitaliseringen hos konkurrenterne ikke stille og man risikerer at miste konkurrenceevne.   

Så hvordan fastholder du din virksomheds konkurrence? 
Få inspiration til, hvordan du udarbejder en business case, så I har et godt beslutningsgrundlag for at prioritere de rigtige indsatser. Vi giver dig indblik i, hvad det kræver af din virksomhed at tilføje flere digitale salgskanaler. Og ikke mindst, hvordan I bør gribe det an.

Agenda på webinaret

  • Hvilke effektmål og KPI’er indgår typisk i en business case for at øge salg og kundeoplevelse?
  • Hvordan omsætter du effektmålene til kroner og øre?
  • Hvordan sikrer du opfølgning og måling af resultaterne?
  • Hvilke spørgsmål bør du som beslutningstager stille til business casen?
  • Indblik i cases med relevante eksempler fra nordiske virksomheder
Målgruppe – du skal deltage i webinaret hvis
Du arbejder med digitalt salg eller marketing i en B2B virksomhed
Du er leder af en salgs- og/eller marketingafdeling i en B2B virksomhed
 
Tid og sted
Webinaret afholdes via GoToWebinar torsdag den 8. december kl. 10-11. 
 
 
Mød webinarets værter
 
Christian Beer 
CEO DynamicWeb
Kim Theilgaard 
Director, Digital Commerce, Solteq
 

Tilmeld dig webinaret

Anvendes ved tilfælde af aflysning af event.