Udfordring
RMIG havde behov for en forbedret webshop, som kunne medvirke til at reducere mængden af kompleksiteten ved den interne ordre- og logistikbehandling af standardiserede produkter. Vigtigst af alt var, at en sådan forbedring ville gøre RMIG konsulenter i stand til, at afsætte mere tid til at fokusere på kunder og partnerforhold. Derudover ville det markere RMIGs indtog på webshop markedet, hvilket ville forøge indtægterne.
Dynamicweb som løsning
RMIG har fået en effektiv og ressourcebesparende webshop. Via den indbyggede self service portal kan partnerne tilgå hele produktkataloget og afgive ordre døgnet rundt.
Løsning er responsiv, og kan tilgås fra både pc, mobil og tablet. Det giver partnerne en stor fordel, især når de befinder sig ude ved kunderne. I sidste ende betyder det, at RMIG har sparet en masse tidskrævende ressourcer, som i stedet kan udnyttes andre steder i virksomheden.
Derudover har partnerne har fået stillet en fleksibel og effektiv løsning til rådighed, som gør det langt nemmere for dem at afgive ordrer, når der er brug for dem.
Løsning er responsiv, og kan tilgås fra både pc, mobil og tablet. Det giver partnerne en stor fordel, især når de befinder sig ude ved kunderne. I sidste ende betyder det, at RMIG har sparet en masse tidskrævende ressourcer, som i stedet kan udnyttes andre steder i virksomheden.
Derudover har partnerne har fået stillet en fleksibel og effektiv løsning til rådighed, som gør det langt nemmere for dem at afgive ordrer, når der er brug for dem.
Resultater
The comprehensive digital solution has been launched with great success on the German market, and RMIG is planning to use this experience as an integral part of a future global implementation of an online strategy within an otherwise highly specialized field.