Rahbek

For at styrke brandet Rahbek, blev der udarbejdet en forbrugeranalyse i Danmark, der har givet ny indsigt i forbrugernes ønsker og adfærd. Dette har medført en opdeling af sortimentet i to nye koncepter: En Fiskespecialitet og De Lette Fisk.

Udfordring

Da A. Espersen A/S køber Rahbek Fisk opstår der yderligere et behov for at få en online platform, der kan håndtere flere websites med forskellige visuelle identiteter, formål, sproghåndtering og således skabe et solidt fundament for en eventuel global skalering af webløsningen.

Dynamicweb som løsning

En af de største forskelle fra det tidligere website er, at Rahbek.dk nu udelukkende er et forbruger brand site med produktinformation, lækre opskrifter og spændende konkurrencer. Besøgende på Rahbek.dk får inspiration til fiskeretter med De Lette Fisk og de ekstra lækre Fiskespecialiteter.

Resultater

Den nye website er udviklet i responsive design, baseret på Dynamicweb All-in-One Online Business Platform.

Det er desuden vigtigt for A. Espersen A/S, at løsningerne er udviklet på den nyeste teknologi med et visuelt design og et konsekvent valg af billeder med gennemført "tone-of-voice" kommunikation. Derudover giver det indbyggede Email Marketing værktøj mulighed for en effektiv online kommunikation. Læs mere om Rahbek på websitet Rahbek.dk.
Rahbek
Kunde
Rahbek
Lokation
Danmark
Segment
CMS, Marketing, Retail
Website
www.rahbek.dk/
Partner
Smartpage

Lignende cases