Udfordring
Som 100 % forhandlerbaseret er New Feet fokuserede på såvel slutkunder som deres faste samarbejdspartnere. Men med to årlige og store kollektioner var tiden inde til, at den syv år gamle hjemmeside blev opgraderet.
New Feet ønskede opgradering med fokus på både branding og forhandlersupport.
New Feet ønskede opgradering med fokus på både branding og forhandlersupport.
Dynamicweb som løsning
En samlet løsning i Dynamicweb med integreret PIM blev løsningen. New Feet har nu et komplet brandingsite med forhandlersupport via digital warehouse hvor også de enkelte butikker har mulighed for at logge ind og tilgå samtlige produktdata og markedsføringsdata.
Løsningen er desuden forberedt for webshops på udvalgte markeder via ERP-integration.
Løsningen er desuden forberedt for webshops på udvalgte markeder via ERP-integration.
Resultater
Opbygningen i Dynamicweb giver New Feet mulighed for overblik over det store produktsortiment, og det har endvidere lettet processen ud til deres forhandlere. En samlet løsning hvor den enkelte butik via digital warehouse baseret på PIM kan logge ind og få adgang til samtlige produktdata og markedsføringsmaterialer – mindre administrativt arbejde, og hurtigere service, når forhandlerne har brug for det, er nogle af de åbenlyse fordele.
![]() |
|
Kunde
New Feet
|
|
Lokation
Denmark
|
|
Segment
B2C, CMS, PIM, Retail
|
|
Website
www.new-feet.com/
|
|
Partner
Smartpage
|