Landia

Landia A/S blev grundlagt 1933 og leverer pumpe- og omrøringsløsninger til mange forskellige brancher. I dag har Landia datterselskaber i Norge, Tyskland, England og USA og eget salgskontor i Kina. Derudover afsættes Landias produkter i 45 lande verden over.

Udfordring

Landia ønskede at optimere deres digitale tilstedeværelse samt højne informationsniveauet for både kunder, forhandlere og internt. Hjemmesiden skulle således håndtere både B2C hjemmeside, forhandlerservice og intranet.

Dynamicweb som løsning

Landias nye Dynamicweb løsning er blevet en stærk webløsning på 7 sprog, som har et væld af funktioner der forbedrer både informationsniveauet og samtidigt også en lang række arbejdsgange. Løsningen inkluderer bl.a.:

- Diverse formularer til hurtigt og nem kontakt med den relevante afdeling worldwide.

- Online forhandlersøgning via integreret Google Map.

- Intranet med søgbart brugerkartotek og intern nyhedsfomidling.

- Messekartotek til intern marketingsafdeling

- Søgbar filpublicering til forhandlere via extranet, så de altid har adgang til de nyeste tekniske data samt tegninger.

- Fotoservice til presse og forhandlere.

- Download-sektion med integration af online PDF visning.

Resultater

Løsningen har øget den digitale tilstedeværelse samt betydeligt optimeret en lang række tidskrævende processer for virksomheden som nu klares af brugerne som selvbetjening.
Landia
Kunde
Landia
Lokation
Danmark, Storbritannien, USA, Tyskland, Norge, Spanien og Frankrig
Segment
CMS, Marketing, Distribution
Website
www.landia.dk
Partner
no matter

Lignende cases