Fysiodema

Gennemsnitligt tidsbesparelse på mere end 15 minutter på hver ordrebehandling og større kundetilfredshed

Udfordring

Fysiodema havde et stort behov for én webplatform til håndtering af flere websites og sproglag. Virksomheden ønskede så få systemer og integrationer som muligt, for at minimere tidskrævende vedligeholdelse af flere systemer.

Samtidig ville man lette interne arbejdsgange omkring ordrehåndtering, og frigive medarbejderens tid til at fokusere på virksomhedens kerneopgave.

Dynamicweb som løsning

Fysiodema valgte Flex Media som samarbejdspartner og Dynamicweb som webplatform, fordi den kan håndtere mange websites inden for samme løsning. Derudover fordi Dynamicwebs indbyggede webshop både kunne tilrettes så ordreflowet blev lettet, og integreres med bagvedliggende økonomistyringssystem.

Dynamicwebs ordresystem giver Fysiodema den effektivitet, der er brug for. Fragtsedler/pakkelabels oprettes for flere ordrer på én gang med få klik, kunden modtager Track & Trace nummer og faktura, og ordren overføres til regnskabsprogrammet, så lageret i ERP stemmer.

Alt i alt sparer Fysiodema gennemsnitligt mere end 15 minutter på behandlingen af hver ordre, og samtidig oplever kunden at det er nemmere at bestille og at de får en bedre service.

Fysiodema har derudover fået et tilpasset dashboard, som giver overblik over status på alle ordrer, lige fra nye ordrer, restordrer, pakket og klar til afhentning - på den måde bevares det daglige overblik nemt.

Resultater

Fysiodema har nu en webplatform, hvor alle websites ligger samlet, og hvad vigtigere er, al content er samlet.

Ordrebehandlingsprocessen er simplificeret og effektiviseret samtidig med, at kunden får en bedre oplevelse og service undervejs – dertil sparer Fysiodema gennemsnitligt mere end 15 minutter på behandlingen af hver ordre, ligesom Fysiodema har fået et bedre overblik over status på alle ordrer.
Kaare Fiala, Direktør, Fysiodema
"Det har bestemt været værd at investere i Dynamicweb. Alene tidsbesparelsen i ordrebehandlingen og en bedre kundeoplevelse i sig selv retfærdiggør den investering. Derudover kommer også, at vi nu har samlet alt på én platform med flere websites og flere sprog, og alt i alt gør det vores dagligdag lettere, at vi kan koncentrere os om kunder og produkter"
- Kaare Fiala, Direktør, Fysiodema
Fysiodema
Kunde
Fysiodema
Lokation
Denmark
Segment
B2C, B2B, CMS, Marketing, Wholesale
Website
www.fysiodema.dk
Partner
Flex Media

Lignende cases