Udfordring
Dynamicweb som løsning
Søgemotoren er en søgeintegration med Apache Solr som sikrer relevante søgeresultater til kunder, der bruger webshoppens søgefunktion. Raptor integration gør det muligt at anbefale skræddersyede produktfeeds til kunderne. Med disse to integrationer er kundens behov for produktsøgning og inspiration dækket godt ind.
Webshoppen kører også i alle butikker på instore tablets, så kunder nemt søge i det store produktsortiment.
Resultater
Euronics’ Dynamicweb Ecommerce løsning har løst behovet for et responsivt design på tværs af flere kanaler. Med et godt design og frontend markup er webshoppen blevet et online spejl af Euronics visuelle identitet. Webshoppen understøtter som ønsket også serviceydelser, de fysiske butikker samt tilbudsavisen, som Euronics gerne vil give opmærksomhed og hjælpe deres kunder med at lokalisere. Integrationen med de fysiske butikker gør det muligt for de lokale butikker at målrette tilbud og budskaber til deres lokale kunder.
Hubspot integrationen sørger for korrekt tracking, identificering af leads og marketing automation. Udover dette har Euronics fået en god omgang motion graphics til anvendelse i deres online marketing.
Se kort videopræsentation af Euronics løsningen lavet af inetdesign.