DanKaf

En fremtidssikret digital platform

Udfordring

DanKaf havde brug for en webshop med selvbetjeningsmuligheder for kunderne. Denne nye platform skulle være klar på bare 60 dage. Målet var at skabe en digital platform, der understøtter DanKaf’s forretning, samtidig med at løsningen skulle være gearet til videreudvikling. På baggrund heraf afgav Smartpage forslag til arkitektur, indhold og integrationer.

Dynamicweb som løsning

Webshoppen er integreret til Dynamicweb PIM, og sikrer en organiseret og effektiv arbejdsproces med produktdata. For at sikre en effektiv, moderne og automatiseret løsning, er webshoppen integreret til økonomisystemet Navision, der kobler webshop og ERP-systemet sammen. Derved undgår DanKaf at skulle flytte kundeordre fra webshop til et eksternt økonomisystem.

Med integrationer til Dynamicweb PIM og Navision ligger hele webshoppen i skyen, hvilket er med til at fremtidssikre løsningen.

LANGSIGTET PARTNERSKAB

Webshoppens tidsplan krævede skarp projektledelse og god kommunikation. Der blev derfor udøvet et højt informationsniveau på tværs af de involverede parter.

OM DANKAF

DanKaf er Danmarks nystartede kaffeleverandør, der giver virksomheder gode oplevelser med kaffe. Virksomhedens rutinerede kaffeeksperter leverer kaffen direkte til kunden, pakker den ud og lægger kaffeposerne på plads. De kontrollerer, at maskinerne fungerer perfekt. Kaffeeksperterne står altid klar med gode råd og inspiration, der sikrer, at man som kunde, altid er glad for den daglige kaffe.
DanKaf A/S
Kunde
DanKaf A/S
Lokation
Denmark
Segment
B2C, B2B, Distribution, Dynamics NAV
Website
www.dankaf.dk/
Partner
Smartpage

Lignende cases