BWSC cares for energy

BWSC er en global udvikler og operatør af skræddersyede nøglefærdige kraftværker. Inden for de sidste tre årtier har BWSC leveret mere end 180 kraftværker til 54 lande med en samlet produktionskapacitet på lige over 4.000 MW.

Udfordring


Understøttelse af salgsproces

Webprojektet indledtes med en strategiworkshop, hvor vi via brugerrejser kortlagde vigtige beslutningsprocesser, som hjemmesiden kunne understøtte.

Samarbejdet med lokale ”developere” viste sig at være et helt centralt element i processen med at sælge kraftværker på det internationale marked. Disse ”developers” fungerer som rådgivere for de lokale myndigheder og det er ofte dem, der foretager den indledende research efter potentielle samarbejdspartnere.

Det var derfor vigtigt at man på BWSC’s website let kunne finde information om anvendte teknologier, finansinfo og ikke mindst referencer, der dokumenterede BWSC’s erfaring med ”tilsvarende projekt i tilsvarende land”.

Dynamicweb som løsning


Ingen shop men shop-funktionalitet

BWSC-løsningen adskiller sig fra andre Dynamicweb løsning ved hverken at indeholde eCommerce eller PIM. Umiddelbart benytter løsning således udelukkende CMS-funktionaliteten i Dynamicweb.

En central del af løsningen er imidlertid ”selectoren” på sitets forside. Og her benyttes Dynamicweb’s repository funktionalitet med tilhørende facets og queries til at filtre og vise indhold. Data til brug ved visning af kortet og dets valgmuligheder er importeret fra ekstern kilde og til dette er Dynamicweb’s standard import funktionalitet benyttet til at indlæse data i forskellige item typer. På den måde udnyttes Dynamicwebs shop-funktionalitet, selvom der ikke er nogen shop.

Resultater


Indhold målrettet lokale developers

Det nye website understøtter salgsprocessen ved at markedsføre skræddersyede løsninger, teknologi neutralitet, ”vi går en ekstra mil” og lokal forankring. Og ved at benytte de mere end 180 kraftværker udviklet i 54 lande til at dokumentere denne markedsføring. Budskabet underbygges af flotte fotos af kraftværker, medarbejdere og de miljøer som de indgår i.

Lene Lykke Meisner, Marketing Developer, BWSC
"For BWSC var det vigtigt at den nye hjemmeside kommunikerede vores DNA og strategi, og her havde TWINS Solutions processen som bragte os sikkert i mål."
- Lene Lykke Meisner, Marketing Developer, BWSC
Burmeister & Wain Scandinavian Contractor
Kunde
Burmeister & Wain Scandinavian Contractor
Lokation
Danmark
Segment
CMS, Manufacturing
Website
www.bwsc.com
Partner
Twins Solutions

Lignende cases