Skræddersyet og automatiseret produktpræsentation

BØRMA er en dansk producent af armaturer i god kvalitet og flot design. Producenten har dybe rødder i den danske designtradition.

Udfordring

BØRMA ønskede at få opdateret deres hjemmeside visuelt, så den ville afspejle, det virksomheden står for, nemlig kvalitet og design. Samtidig ville de gerne have bedre kontrol over deres produktinformation for at give deres kunder en overskuelig, velinformeret oplevelse, når de besøger virksomhedens hjemmeside. Endvidere skulle hjemmesiden gøres responsiv.

Dynamicweb som løsning

Et gennemgående produktfokus er, hvad der kendetegner et besøg på BØRMAs nye hjemmeside. Den besøgende får hurtigt et overblik over produktkategorierne i et grid, og klikkes der videre, fås den fulde oplevelse af det digitale varekatalog.

Vælges et bestemt produkt, tegner der sig et avanceret billede af varen. Forskellige billeder af produktet vises i et diasshow, og på samme side, er det muligt af downloade 8 forskellige PDFer, hvor den besøgende kan blive klogere på lige netop det, der interesserer ham f.eks. instruktion, reservedele eller rengøring. På samme produktside kan der downloades et autogenereret datablad, hvor informationen trækkes fra Dynamicweb Ecommerce.

Hjemmesidens visuelle fremtoning er professionel og ren i udtrykket. Dette forstærkes af den rene blå farve, som går igen i BØRMAs logo, samt den hvide baggrunds farve, som fremhæver produkternes design.

Resultater

Takket være Søgaard & Co. afspejler BØRMAs hjemmeside nu deres mission om at levere produkter af højeste kvalitet, i smukt og tidssvarende design.

Det avancerede digitale varekatalog gør det nemt for den besøgende at få overblik over produkterne og deres informationer, samt at blive inspireret til at kontakte virksomheden, eller besøge et af deres showrooms.
Pia Madsen, Produkt & Marketing Manager hos BØRMA
"I samarbejde med Søgaard & Co er vores eksisterende DW løsning opdateret, gjort responsiv og har fået nye funktioner samtidig med et moderniseret, visuelt løft. Samarbejdet fungerer upåklageligt, der har været god forståelse for vores behov og så er der ikke langt fra ide til handling."
- Pia Madsen, Produkt & Marketing Manager hos BØRMA
BØRMA
Kunde
BØRMA
Lokation
Danmark
Segment
B2C, Marketing, Distribution
Website
www.borma.dk
Partner
Søgaard & Co.

Lignende cases