Udfordring
Så hvordan skaber man en webshop, der fungerer i hele norden og med 100% styr på hele produktkataloget, content, transaktioner, kundedata, regnskab og meget mere?
Dynamicweb som løsning
Denne løsning er dybt integreret til Economics, som er et online økonomisystem, der håndterer bogføring for Belugi. Med de mange ordrer, der tikker ind hos Belugi, er det vigtigt at overførslen af data mellem disse to systemer kører glat.
Løsningen har også import af produkter for opdaterede priser og tekst, så det er nemt for Belugi at vedligeholde produktdata.
Belugi gør også brug af Dynamicweb marketingcenter til e-mail marketing, som kan identificere leads og personalisere indhold til modtagerne. Denne del af løsningen kan bruges strategisk til at øge konverteringerne.
Resultater
Belugis behov er blevet løst med en responsiv webshop med 4 sproglag og 4 valutaer samt relevante integrationer som eksempelvis Economics.
Købsflowet har et tunneldesign, der gør det simpelt og hurtigt for kunden at komme hurtigt igennem betalingsskranken med fokus på indtastning af oplysninger fremfor irrelevante salgsbudskaber. Dette tunneldesign giver kunden en tryg følelse i forhold til handlen, der er ved at blive afsluttet.
Belugis VIP kundeklub gør det nemt for medlemmerne at finde deres ordrer og genbestille. Der er selvstændige priser, særlige rabatter og fragtberegning. Det er muligt at foretag køb i webshoppen både som gæst, som oprettet bruger og som medlem af VIP kundeklubben.
Se kort videopræsentation af Belugi løsningen lavet af inetdesign.