B2C webshop til Nordens største shop med sexlegetøj

Belugi er den online webshop i Norden som har det største udvalg indenfor sexlegetøj og lingeri. Udover god rådgivning i form af guides skrevet af en sexolog, lover Belugi diskret, billig og hurtig levering til kunderne.

Udfordring

Belugi har behov for en webshop der ikke blot understøtter de forskellige produktkategorier, men også fungerer i forhold til de forskellige måder, kunder søger efter produkter. Med det brede produktkatalog og blogdelen kræver det en overskuelig webshop for at kunne øge omsætningen. Der skal være mulighed for integrationer for at kunne linke de nødvendige systemer sammen.

Så hvordan skaber man en webshop, der fungerer i hele norden og med 100% styr på hele produktkataloget, content, transaktioner, kundedata, regnskab og meget mere?

Dynamicweb som løsning

Ved brug af en Dynamicweb ecommerce platform er det blevet til en lækker shop til Belugi, der sælger sexlegetøj og lingeri. Webshoppen gør brug af de muligheder der er for content management, som er så vigtig for Belugi både SEO mæssigt og for at skabe inspiration til de besøgende. Løsningen kunne laves med 4 sproglag og 4 valutaer, hvilket tilgodeser Belugis behov om online tilstedeværelse.

Denne løsning er dybt integreret til Economics, som er et online økonomisystem, der håndterer bogføring for Belugi. Med de mange ordrer, der tikker ind hos Belugi, er det vigtigt at overførslen af data mellem disse to systemer kører glat.

Løsningen har også import af produkter for opdaterede priser og tekst, så det er nemt for Belugi at vedligeholde produktdata.

Belugi gør også brug af Dynamicweb marketingcenter til e-mail marketing, som kan identificere leads og personalisere indhold til modtagerne. Denne del af løsningen kan bruges strategisk til at øge konverteringerne.

Resultater

Belugis behov er blevet løst med en responsiv webshop med 4 sproglag og 4 valutaer samt relevante integrationer som eksempelvis Economics.

Købsflowet har et tunneldesign, der gør det simpelt og hurtigt for kunden at komme hurtigt igennem betalingsskranken med fokus på indtastning af oplysninger fremfor irrelevante salgsbudskaber. Dette tunneldesign giver kunden en tryg følelse i forhold til handlen, der er ved at blive afsluttet.

Belugis VIP kundeklub gør det nemt for medlemmerne at finde deres ordrer og genbestille. Der er selvstændige priser, særlige rabatter og fragtberegning. Det er muligt at foretag køb i webshoppen både som gæst, som oprettet bruger og som medlem af VIP kundeklubben.

Se kort videopræsentation af Belugi løsningen lavet af inetdesign.

Belugi
Kunde
Belugi
Lokation
Danmark
Segment
B2C, Marketing, Retail
Website
https://www.belugi.dk/
Partner
INET-DESIGN ApS

Lignende cases