Webinar d. 17.  maj kl. 13.00

Sådan har Mouldshop digitaliseret sit distributørkoncept og ekspanderet til 25 markeder

Få indblik i, hvordan Mouldshop tilbyder hver distributør en ”ready to go” webshop.

Mouldshop har tænkt sit digitale eksportkoncept igennem i hele værdikæden og centreret det omkring, at hver distributør får sin egen webshop. Her kan de fra ”day one” sælge et distributørspecifikt sortiment med +5.000 varer. Det har indtil videre ført Mouldshop ud på nye 25 markeder.

Mouldshop tager ansvar for salget ved at tilbyde sine distributører en "ready-to-go" webshop
Trods at Mouldshop ikke er en stor virksomhed, så er de lykkes med at etablere sig på 25 markeder, ved at gøre sit eksportkoncept digitalt. En hjørnesten i konceptet er, at Mouldshop tilbyder hver distributør en ”ready to go” webshop, hvor distributøren blot behøver at oversætte tekster for selv at have en professionelt setup.

Ved at hjælpe distributøren med afsætningen i webshoppen tager Mouldshop ansvar for salget og sikrer samtidig, at varerne præsenteres godt på de lokale markeder. Samtidig optimerer webshoppen værdikæden for distributørens bestilling af varer hos Mouldshop, da den er integreret til virksomhedernes ERP-systemer. 
 
Digitalt salg er en gamechanger
Casen med Mouldshop understøtter DI’s rapporter, som viser, at digitalt salg og e-eksport kan øge virksomhedens indtjening med op til 3 gange mere pr. medarbejder. Den digitale udvikling viser også, at 9 ud af 10 B2B-indkøbere bruger internettet til indkøb og til at orientere sig inden et offline køb. Digitalt salg er derfor blevet en gamechanger for din (og dine distributørers) omsætning, effektivitet, brand og konkurrencekraft. 

Du bliver klogere på digitalt salg og e-eksport når Mouldshop, DI Handel og Dynamicweb fortæller mere om: 

  • De nyeste tal og trends inden for e-eksport (DI)
  • Sådan har Mouldshops skruet sit distributørkoncept sammen
  • Hvad kræver det af Mouldshop at agere digitalt og hvilke udfordringer er der?
  • Hvilket resultater Mouldshop har opnået med konceptet 
  • Hvordan orkestrerer man teknikken bag setup’et

Tilmeld dig webinaret

Talere

Tevin Lac
Head of eCommerce
DI Handel
Stefan Hansen
CEO
Mouldshop
Linn Frederiksen
Client Director
Dynamicweb
Mads Jensen
Team Lead, Support Team
Dynamicweb