Webinar | 23 Juni kl. 10.00

Få styr på din webshop data og kom i synk med dit virksomhedssystem (ERP)

 

Mangler du overblik over din data, og bruger du oceaner af tid på vedligeholdelse af flere systemer? 

En afprøvet og gennemtestet standard integration mellem webshop og virksomhedssystem, vil sikre at dine produkter er opdateret korrekt og hurtigt på webshoppen, sikre mindre fejldata, så du også sparer ressourcer på tidskrævende manuelt arbejde - og dermed får en optimeret bundlinje. 

Integration kan lyde komplekst, men det kan gøres meget enkelt, så du kan åbne døren til et uendeligt antal salgsmuligheder, fra en B2B webshop til online markedspladser. 

Optimér jeres interne processer med automatisk opdatering af jeres samlede løsning
Danske e-handelsanalyser viser, ar korrekt og tilgængeligt produktdata er et af de vigtigste parametre for kundernes valg af webshop. 

Med én samlet løsning, og de rette integrationer, er det let at distribuere produktdata på tværs af kanaler, således relevant information leveres efter kundens behov og præferencer.

Deltag på webinaret og få en guide til, hvordan du med din eCommerce sikrer en bedre købsoplevelse og øgede resultater på bundlinjen, når du vælger én samlet løsning, der giver dig en endnu stærkere digital forretning. 

Deltag i webinaret, og få indsigt i: 

✔️ Hvorfor du bør overveje en opgradering fra NAV til BC

✔️ Sådan fremtidssikrer du din digitale forretning med opgradering og standard integration

✔️ Fordelene ved én partner og én samlet digital løsning 

✔️ Hvorfor live integration og kundespecifikke priser kan optimere jeres interne processer

✔️ Konkrete eksempler fra Dynamicweb kunder

✔️ Q&A

Tilmeld dig her

Mød oplægsholderne

 
Bo Brinkmann
Partner & CEO
Obtain
Peter Vendelby
CEO
Flex Media 
Michael Beisner 
Partner Account Manager
Dynamicweb