
Webshop med live integration til D365 Operations
Med Dynamicweb og Microsoft D365 bliver du i stand til at levere en kosistent oplevelse på tværs af alle digitale kanaler og enheder. Løsningen er skalérbar og kan nemt modificeres og udvides til at understøtte dine forretningsprocesser. Det gælder både B2B, B2C webshops med self service portaler.

D365 Operations ecommerce

Skab unikke kundeoplevelser
• Kundespecifikke kataloger med individuelle sortimenter
• Selvbetjening døgnet rundt på tværs af alle digitale kanaler
• Optimer leveringskvaliteten med lageroplysninger i realtid

Optimer forretningsprocesser
• Udstil forretningslogik og produktdata fra D365
• Selvbetjening til genbestilling, returnering og ordrehistorik
• Vis kundespecifikke priser og rabatter fra D365 Operations

Generer vækst og mersalg
• Håndter flere webshops fra én platform - både B2B og B2C
• Flere sprog, lokal valuta, betalingsmetoder og moms
• Øg omsætningen med værktøjer til kryds- og opsalg

Mere end en connector. Mere end en indkøbskurv.
Dynamicweb og Dynamics D365 Operations giver dig en robust platform, der understøtter globalt salg, B2B og B2C, segmentering, kampagner og personalisering af indhold.
Download white paper: 7 essentielle tips til at optimere den digitale kundeoplevelse



Fleksibel og skalérbar integration
Dynamicwebs integration giver fleksibilitet og sikrer god performance i Dynamics D365. Dine online kunder får adgang til selvbetjening, bestilling og genbestilling, se lagerbeholdning og købshistorik, mens dit salgsteam kan arbejde uden forsinkelser.
Download white paper: Øg din effektivitet og omsætning med webshop og ERP integration

Standard integration med "light footprint"
Vores integration til Dynamics D365 sikrer, at der ikke tilføjes unødvendig tredjepartskode til din løsning. Med vores lette "light footprint" opnår du både live- og batch-integration.
Se 2-minutters demo: Dynamicwebs integration til D365 Finance & Operations


Køreklar B2B/B2C ecommerce til D365 Operations
Få effektiv drift, og øg omsætningen ved at integrere din webshop og D365 Operations. Med Dynamicwebs D365 websholøsning bliver du i stand til at levere en kosistent oplevelse på tværs af alle digitale kanaler og enheder.


Berig din D365 data som aldrig før
Med Dynamicwebs PIM kan du nu let berige din produktdata på flere sprog og med lige så mange typer medier og produktfelter, som du har brug for. Publicér den berigede produktinformation for sælgere, forhandlere og kunder.
Se 2-minutters demo: Optimér din e-handel med Dynamicweb PIM og ecommerce

Få mest muligt ud af din D365 data
Med Dynamicweb kan dit marketingteam segmentere kunder ved at kombinere D365 kundeoplysninger (købte produkter, ordredatoer, kontaktinfo) og adfærd på websitet (besøgte sider og produkter, mm.) til at segmentere og målrette automatiserede email kampagner.



Effektiv selvbetjening
Selvbetjening er kundeservice! Vores integration betyder, at dine kunder vil kunne hjælpe betjene sig selv døgnet rundt. De kan handle, lave RMA anmodninger, se historik, genbestille tidligere ordrer og betale fakturaer online.
Download white paper: 7 essentielle tips til at optimere den digitale kundeoplevelse
