Ecommerce white paper

D2C Ecommerce in 
Manufacturing

Hvordan en Direct-to-Consumer forretningsmodel styrker din virksomhed.

Den moderne forbruger har tårnhøje forventninger til din e-handel. Kunder forventer bl.a. at have direkte adgang til kilden, når de søger efter produkter og tjenester online, eller når de foretager et køb fra et bestemt mærke. Ifølge Forbes, har B2B kunden allerede gennemført 12 online søgninger og er 57 % inde i salgstragten før vedkommende er klar til et salgsmøde. I forlængelse heraf, har Salesforces konkluderet, at 76% af adspurgte forbrugerer forventer at virksomheder forstår og imødekommer deres behov. 

For at opnå en forståelse af sine kunders forventninger og behov, kræver det indsigter fra kunden selv. Ved at sælge direkte til kunder - altså anlægge en D2C tilgang - opnår du en bedre forståelse af dine kunders behov, du styrker kunderelationer, du opnår mere kontrol over dit brand og du kan dermed styre kundeoplevelsen.

I dette white paper, undersøger vi hvad Direct-to-consumer betyder for manufacutring branchen, dets fordele og udfordringer, vigtige overvejelser samt hvordan du kommer i gang. 

Hvis du er nysgerrig, eller allerede overvejer denne model i din virksomhed, så gå ikke glip af dette white paper! 

Bliv inspireret